Aa
خواندن:
ماندگاری فیلر لب
Aa

ماندگاری فیلر لب

آخرین به روزرسانی:1402-07-08 admin
ماندگاری فیلر لب

تزریق فیلر لب یکی از روش های زیباسازی لب است که امروزه در بین زیبا جویان طرفداران بسیاری دارد. با استفاده از این روش می توان لب ها را برجسته و حجیم کرد و فرم زیبایی به آن ها بخشید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا ماندگاری فیلر لب دائمی است یا خیر؟ برای آشنایی بیشتر با تزریق فیلر لب و رسیدن به پاسخ سوالتان تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


دسترسی سریع

فیلر لب چیست؟

فیلر لب نوعی ماده پرکننده است که موجب برجسته شدن لب ها می شود. انواع مختلفی از ترکیبات وجود دارد که برای فیلر لب مورد استفاده قرار می گیرد اما محبوب ترین آن ها اسید هیالورونیک نام دارد. این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد بنابراین عوارض خاصی ندارد و احتمال بروز واکنش های آلرژیک بعد از تزریق آن بسیار کم است.


انواع مختلف تزریق فیلر لب

تزریق فیلر به لب انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

انواع مختلف تزریق فیلر لب
  • تزریق ژل طبیعی
  • تزریق ژل عروسکی
  • تزریق ژل روسی
  • تزریق ژل مدل کمان
  • تزریق ژل هالیوودی
  • تزریق ژل لب قلوه ای
  • تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای
  • تزریق ژل مدل صدفی
  • تزریق ژل مدل گرد

در بین تمامی این مدل ها، مدل عروسکی، روسی و طبیعی از مدل های پرطرفدار هستند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

تزریق مدل روسی

تزریق مدل روسی

مدل روسی یکی از محبوب ترین مدل های تزریق است که در آن به برجسته سازی و ترک خوردن لب ها توجه بسیاری می شود، البته مهارت پزشک در نتیجه این مدل تزریق بسیار مهم است چرا که نداشتن مهارت برای تزریق مدل روسی موجب می شود تا لب ها فرم اردکی پیدا کنند.

تزریق مدل عروسکی

تزریق به فرم عروسکی از دیگر مدل های تزریق ژل لب است که طرفدارن مخصوص به خود را دارد و افراد برای این که خود را به عروسک باربی شبیه کنند به سراغ این مدل می روند. تزریق بی رویه و حجم زیاد این مدل باعث می شود که صورت از فرم طبیعی خارج شود.

تزریق مدل طبیعی

پرطرفدارترین مدل تزریق ژل به لب، مدل طبیعی نام دارد که با آن مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوست و عدم تقارن برطرف می شود. اگر این مدل تزریق ژل را برای لب های خود انتخاب کردید حتماً به پزشک ماهر و متبحر مراجعه کنید تا نتیجه حاصل از تزریق کاملاً طبیعی باشد.

تزریق مدل طبیعی

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری فیلر لب به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در حالت کلی اثرات حاصل از فیلر بین 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد.

سایر مقالات … فیلر زیر چشم چیست؟

عوامل موثر بر ماندگاری فیلر لب

مدت زمان ماندگاری فیلر لب به موارد زیر بستگی دارد:

تکنیک مورد استفاده توسط پزشک

در صورتی که تزریق به درستی، به میزان لازم و با تکنیک اصولی تزریق شود، ماندگاری نتیجه آن افزایش پیدا می کند. از این رو باید در انتخاب پزشک خود بسیار دقت کنید چرا که علاوه بر مدت زمان ماندگاری، فرم لب هل و میزان بروز عوارض نیز با تجربه و تخصص پزشک مورد نظر ارتباط مستقیم دارد.

برند ژل انتخابی

برندهای مختلفی از فیلر لب وجود دارد که هر کدام ماندگاری متفاوتی دارند، در واقع هر چه برند ژل انتخابی مرغوب تر باشد ماندگاری آن نیز افزایش پیدا می کند.

برندهای مختلفی از فیلر لب

واکنش بدن فرد

واکنش بدن هر فرد نسبت به جذب فیلرهای تزریقی با بدن فرد دیگری متفاوت است از این رو مدت زمان ماندگاری فیلر لب و چانه با ویژگی های بدنی فرد ارتباط مستقیم دارد.

سبک زندگی

در رابطه با سبک زندگی عوامل بسیاری مانند کاهش استرس، سبک تغذیه سالم و پرهیز از کشیدن سیگار می تواند در ماندگاری فیلر تزریقی به لب تاثیرگذار باشد.

سایر مقالات …  تزریق فیلر به چانه

نکات مهم برای افزایش ماندگاری فیلر لب

بعد از تزریق فیلر لازم است مراقبت هایی را رعایت کنید تا هم به نتیجه ایده ال برسید و هم ماندگاري فيلر لب را افزایش دهید. در ادامه برخی از این مراقبت ها را شرح می دهیم:

دو روز اول تزریق فیلر لب، حساس ترین روزها هستند!

دو روز ابتدایی تزریق فیلر لب، بسیار حساس بوده و ماندگاری فیلر لب تا حد زیادی به این دوره کوتاه بستگی دارد. بنابراین در این روزها از شستن، مالش و لایه برداری صورت پرهیز کنید چرا که ممکن است ژل تزریق شده پخش و پراکنده شود، در حالی که برای یافتن بهترین نتیجه این مواد باید در محل تزریق شده باقی بمانند.

مالش فیلر لب

هم چنین در این روزها از ورزش کردن و خوابیدن روی لب ها خودداری کنید.

آب فراوان بنوشید

بهترین روش برای سلامت ماندن و دور شدن از عفونت بعد از تزریق فیلر نوشیدن آب زیاد است. به همین دلیل بعد از تزریق ژل سعی کنید آب فراوان بنوشید و بدن خود را هیدراته نگه دارید. فیلرها به آب حساس هستند و در صورت کم آبی بدن سریع تر جذب شده و اثرشان از بین می رود.

مراقبت های پوستی را فراموش نکنید

با استفاده از کرم های آبرسان و سایر محصولات مراقبت پوستی به طور مرتب به ناحیه تزریقی رسیدگی کنید. با این کار باعث می شوید فرم جدید لب هایتان حفظ شود و ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

کرم های آبرسان لب

در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

 قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند بر نتایج حاصل از تزریق فیلر لب و ماندگاری آن تاثیر مستقیم بگذارید، به همین دلیل تا یک هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

سایر مقالات …. پروفایلو چیست؟

مزایای استفاده از روش زیبایی تزریق فیلر لب

از مهم ترین مزایای تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با تزریق فیلر می توان لب ها را قرینه سازی کرد، در برخی افراد ممکن است بنا به دلایل ژنتیکی لب ها قرینه نباشند که با این روش زیبایی می توان آن را اصلاح کرد.
  • فرم دهی لب ها در کوتاه ترین زمان ممکن و متناسب با سلیقه فرد انجام می شود.
  • با روش تزریق فیلر می توان چین و چروک های اطراف لب را برطرف کرد.
  • برای تزریق فیلر لب احتیاجی به بیهوشی نیست.
  • در حین تزریق درد خاصی احساس نمی شود.
  • تزریق فیلر یک روش کاملاً بی خطر و ایمن است.
نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.